Kézbesítési megbízás

Hogy mindig elérhető postacímmel rendelkezzen, legyen az Ön korrekt megbízható kézbesítési megbízottja a Cégjegyző Kft!
Kösse meg velünk a kézbesítési megbízási szerződést, hogy nyugodt lehessen a küldeményei levelei miatt. Mi történik abban az esetben, ha nem cégünket, hanem “szívességi” szolgáltatásként ismerőst kér meg és ad neki kézbesítési megbízást, hogy legyen postacíme ?

Amennyiben ismerőst, rokont kér meg erre a kézbesítési megbízottnak, elveszhet esetleg egy levele, küldeménye, hiszen nekik bizonyosan nincs hivatali nyitva tartási idejük és egyéb dolguk is akadhat mint a postást várni. Valószínű költségbe is kerül, hiszen a szívességet általában viszonozni kell. Az sem biztosított, hogy időben és megfelelő formában történik meg küldeményei és azoknak a pontos tartalmáról való értesülése. Az is elképzelhető, hogy nem talál az ismerősi körében kézbesítési megbízottat. Az-az eset is előfordulhat, hogy akit megbíz a kézbesítési megbízotti feladattal, elköltözik, megváltozik a lakcíme. Mi történik akkor, ha az eddigi jó kapcsolata esetleg valami miatt megromlik azzal, akit megkért erre a feladata? Mi lesz a megadott postacímére érkező küldeményekkel? Címzett ismeretlen vagy elköltözött megjegyzéssel visszaküldik a feladónak.

Szolgáltatásunk által nyújtott előnyök:

A mi általunk nyújtott szolgáltatás esetén ezek a problémák nem merülnek fel, hisz korrekt mindkét fél által ismert és aláírt szerződés keretében végezzük a kézbesítési megbízotti feladatokat. A küldeményeket postai meghatalmazás alapján vesszük át.

Kiknek ajánljuk szolgáltatásunkat?

Aki külföldi, vagy külföldön él és Magyarországon szeretne postai elérhetőséget. Aki magyar, de külföldön, vagy távol az otthonától dolgozik, viszont a hivatalos és egyéb leveleit szeretné ha át vennék és ő értesüljön tartalmukról időben. Akinek gyakran változik, vagy nincs lakcíme. Aki valamely okból úgy dönt, nem a saját címére szeretné küldeményeit kérni.

Kézbesítési megbízotti szerződés:

A szerződés kötés nagyon egyszerű és gyorsan lebonyolítható. Ön felkeresi irodánkat, megbeszéljük a részleteket és azonnal meg tudjuk kötni a kézbesítési megbízási szerződést amely attól a pillanattól él. Postai küldeményei érkezésről értesítjük Önt a szerződésünkben kikötött formában ( e-mail/SMS). Postai küldeményeit megőrizzük, amíg érte nem jön, vagy róluk írásban másképpen nem rendelkezik. Ön küldethet az általunk megadott elérhetőségre fax-ot is, mi megőrizzük és továbbítjuk Önnek. Az Ön előzetes rendelkezései alapján külön költség nélkül elküldjük a szerződésben előzetesen megadott e-mail címre a hozzánk érkező küldeményeit. Ha Önnek kényelmesebb felhívhat minket nyitvatartási időnk alatt (hétköznap délelőtt 10-tól, délután 16 óráig.) és munkatársunk informálja Önt van-e küldeménye. Kérése esetén a küldemény tartalmáról is részletesen informáljuk telefonon.

Áraink

A szolgáltatásunk díja havi 3.000.- Ft + áfa/hó (4.826.- Ft.) Szerződéskötéskor 6 hó díját kell előre befizetni (36.000.- Ft + áfa.) 45.720.- Ft.

Kézbesítési megbízás-jogi háttér:

2006. évi V. törvény a cégnyilvánosságról, a bírósági cégeljárásról és a végelszámolásról 31. § (3) A kézbesítési megbízott feladata, hogy a bíróságnak, illetve más hatóságnak a cég működésével összefüggésben keletkezett, a külföldi személy részére kézbesítendő iratokat átvegye, és azokat a megbízó részére továbbítsa. A bíróság vagy más hatóság által a kézbesítési megbízottnak megküldött okirat esetében vélelmezni kell, hogy az okirat a kézbesítési megbízottnak történő szabályszerű kézbesítéssel a külföldi személy számára ismertté vált. Amennyiben kézbesítési megbízott nem került megjelölésre, a bíróság a külföldi személy részére kézbesítendő iratokat a Cégközlönyben történő közzététellel kézbesíti azzal, hogy a közzétételt követő ötödik napon az irat kézbesítettnek tekintendő.

Top

Kérdése van? Hívjon minket bizalommal a (+06 1) 295-10-46 számon!